Hogyan lehet leszokni a dohányzásról kezdőknek - Így sikerülhet végleg a leszokás!

Hogyan lehetne jobb leszokni a dohányzásról

hogyan lehetne jobb leszokni a dohányzásról

Ha valaki le szeretne szokni a nikotinról, nincs könnyű dolga, mert bár a fizikai elvonási tünetek hétig tartanak, a pszichikai függőség akár évekig is elhúzódhat.

Az egészségünket súlyosan károsító hatásai miatt veszélyes függőség a dohányzás, érrendszeri betegségeket, illetve rákot is okozhat.

hogyan lehetne jobb leszokni a dohányzásról

A dohányzásról való leszokást több tényező is nehezítheti. Ilyen hogyan lehetne jobb leszokni a dohányzásról, ha a dohányos eleve kételkedik a leszokás sikerében, ha a környezetben sok az aktív dohányos, ha a dohányzás mellett rendszeresen alkoholt fogyaszt, illetve, ha erősen hisz a dohányzás stresszoldó hatásában, különösen a munkahelyi környezetben.

hogyan lehetne jobb leszokni a dohányzásról találja meg a dohányzásról való leszokás hatékony módját

Pedig a dohánymentes élet előnyei már az első napokban jelentkeznek. Jelentősen javul szaglásunk, ízlelésünk, illetve jobban bírjuk a terhelést és a munkát is. Néhány apró trükkel segíthetjük magunkat, hogy ne essünk vissza az első napok sikere után.

Erős dohányosoknál szükséges a nikotin átmeneti pótlása Mivel a dohányzásról való leszokás idején sokaknál fokozódik az idegesség és az álmatlanság, tanácsos valamilyen nikotinpótló terméket alkalmazni.

Ezzel az elvonási tünetek és a cigaretta utáni vágy is csökkenthető.

A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez

Erre a célra megfelel a nikotinos rágó, az orrspray vagy a tapasz. A kezelésnek ezt a típusát nikotin helyettesítő kezelésnek hívják. Figyeljen a napi rutinjára A dohányzás az esetek jelentős részében egy pótcselekvés.

  • Az Aspirin® Protect-ről A dohányzásról le lehet szokni!
  • EXTRA AJÁNLÓ Hogyan lehet valóban leszokni a dohányzásról Címlap » Cikkek Szívni, vagy nem szívni… 21 napos ingyenes mentális hogyan lehet valóban leszokni a dohányzásról program azoknak, akik szeretnének leszokni a dohányzásról, de még szükségük van támogatásra, hogy ez tényleg sikerüljön is.
  • Mikor könnyebb lesz a dohányos

Reggeli előtt, munkába menet, a munkahelyi szünet alatt, illetve barátokkal töltött időben sokan gyújtanak rá, az évek alatt pedig ezek az 5 percek rutinná válnak. Készüljünk fel ezekre a helyzetekre.

Reggel együnk inkább egy almát, a munkahelyünkön inkább mozogjunk vagy tartsunk pihenőt, illetve esténként kerüljük a füstös helyeket.

Leszokni a dohányzásról, miért jobb enni

Mozogjon, sportoljon Csodálkozni fog, hogy újra milyen sportos lett, és a tüdeje végre friss levegőhöz jut, a teste oxigénnel töltődik fel. Ezen kívül a sport az esetleges súlyfelesleg ellen is hatásos. Az is észrevehető, hogy aktív sport mellett sokkal kevésbé vágyik az ember egy cigarettára.

első év a dohányzásról való leszokás után

Keressen indokokat Fontos, hogy tisztában legyünk a leszokás előnyeiről, életünkre gyakorolt pozitív hatásairól. Fontolja meg, milyen előnyökkel járna, ha már nem dohányozna.

Válassza ki az Önnek megfelelő NICORETTE® terméket a leszokáshoz!

Nincs többé kellemetlen szájszag, füstszagú ruhák, telefüstölt lakás, az ételek íze jobban élvezhető, kevesebb köhögés, növekvő várható élettartam. Nem mellékes tényező, hogy havi szinten több tízezer forintot spórolhat meg, éves szinten pedig egy luxus utazás árát.

Mindig tartsa szem előtt ezeket az előnyöket. Még jobb, ha egy cetlire feljegyzi indokait, és ha újra kísértésbe esne, olvassa fel őket magának.

  1. A válasz egyértelműen igen.
  2. Akik már leszoktak a dohányzásról
  3. Hogyan lehet leszokni a dohányzásról kezdőknek 1.
  4. Hogyan lehet leszokni a dohányzásról kezdőknek - Így sikerülhet végleg a leszokás!
  5. Mikor tekintik úgy, hogy leszokott a dohányzásról

Jutalmazza meg saját magát Gyűjtse az elején egy dobozba a cigarettára szánt pénzt, majd hetente vegyen belőle ajándékot saját magának.

Jegyezze fel minél több helyre mennyi ideje nem dohányzott, és kerek számoknál ünnepelje meg a sikert.

  • Szívni, vagy nem szívni… Leszokni a dohányzásról, miért jobb enni Címlap » Cikkek Szívni, vagy nem szívni… 21 napos ingyenes mentális miért jobb enni program azoknak, akik szeretnének leszokni a dohányzásról, de még szükségük van támogatásra, hogy ez tényleg sikerüljön is.
  • Azonnali vagy fokozatos leszokás? | NICORETTE®

Minél több pozitív hogyan lehetne jobb leszokni a dohányzásról éri a leszokás miatt, annál nagyobb eséllyel maradt távol a visszaeséstől.