A dohányzás hatása a futásra

Sportolás a dohányzásról való leszokáshoz

20 lehetséges érv a leszokás mellett:

Sokat segíthet az, ha ezeket összegyűjti, és aktívan használja az elhatározása megszilárdítása során és a kísértésekkel való megküzdésben. Ehhez azonban az Ön számára fontos okokat kell megtalálni.

Dohányzás és a leszokás

Mások nem mondhatják meg Önnek, hogy miért szokjon le a dohányzásról, de Ön összegyűjthet minél több okot, és ezek között mérlegelve kiválaszthatja az Ön számára személy szerint legfontosabbakat.

A saját okainak listáját többféle módon is használhatja, válassza ki az alábbi lehetőségek közül az egyiket vagy akár mindegyiket: Készítsen a saját okainak listájáról minél több másolatot, és ezeket helyezze el azokon a helyeken, ahol gyakran megfordul és ahol dohányozni szokott.

Ez majd emlékezteti arra, hogy miért akar leszokni a dohányzásról.

Sütik használata

Válassza ki a legfontosabb okokat, és helyezzen el emlékeztető kártyákat a táskájában, a pénztárcájában és minden olyan sportolás a dohányzásról való leszokáshoz, ahol a cigarettát tartani szokta. Ez is emlékezteti a legfontosabb okaira éppen akkor, amikor cigarettát vásárolna, vagy cigarettáért nyúlna.

abbahagyta a dohányzást fájó szemekkel pozitív leszokni a dohányzásról

Adja oda a listát családtagjainak, valamint barátainak, és kérje meg őket, hogy emlékeztessék Önt ezekre az okokra, ha rá akarna gyújtani. Segítség gyanánt összegyűjtöttünk néhány okot, ez a lista azonban koránt sem teljes, mert Önnek természetesen más okai is lehetnek. Gyűjtsön össze minél több okot és válassza ki az Ön számára legfontosabbakat! Meg akarom látni az unokáimat. Végre nem nyaggat az orvosom vagy a családom a dohányzás miatt.

abbahagyta a dohányzást, könnyebb lett élni

Hosszabb ideig akarok élni. Minél hosszabb ideig akarom megőrizni a férfiasságomat, és el akarom kerülni a dohányzás okozta merevedési problémákat.

© 2015-2020 © Bowman and Becker Kft.

El akarom kerülni a dohányzással együtt járó kényelmetlenségeket, mert nem éri meg. A gyerekeim és a párom egészségét meg akarom védeni.

légszomj, ha elmúlik, leszokni a dohányzást Attól tartok, meghízok, ha leszokok a dohányzásról

Meg akarom takarítani azt az időt, amit dohányzó helyek vagy sportolás a dohányzásról való leszokáshoz cigarettát árusító helyek keresésével töltök el. Példát akarok mutatni a gyerekeimnek.

A sport segít a dohányzásról való leszokásban

Csökkenteni akarom annak az esélyét, hogy szívinfarktusban vagy agyvérzésben ideje korán meghaljak. Kifulladás nélkül akarok felmenni a lépcsőn. Köhögés és krákogás nélkül akarom kezdeni a reggelemet. El akarom kerülni a tüdőrákot és más szörnyű tüdőbetegséget.

10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Azt szeretném, hogy a ruhám, a lakásom, a hajam, a leheletem, az otthonom és a kocsim kellemes illatúak legyenek a nemdohányzók számára is. Kevesebb ráncot szeretnék az arcomon.

cigaretta kefirben hogyan lehet leszokni a dohányzásról

Saját magam akarom szabályozni az életemet. Szeretnék ismét sportolni és visszanyerni a vitalitásomat.

A dohányzásról való leszokás elkezdett sportolni

Könyvekre, CD-re vagy bármi másra szeretném azt a pénzt költeni, amit eddig cigarettára költöttem. Szebbnek és fiatalabbnak akarom érezni magamat.

sportolás a dohányzásról való leszokáshoz stratégia, hogyan lehet leszokni a dohányzásról

Vissza akarom nyerni a szabadságomat. Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.

  • Futás és dohányzás: mi az igazság? – Futniszép
  • A dohányzásról való leszokás okai | kisteherkolcsonzes.hu
  • Több kutatási eredmény is alátámasztja, hogy már a napi tíz perces testmozgás is jelentősen csökkenti a nikotin utáni vágyat.
  • Nikotinéhség: így küzdheted le legegyszerűbben a tudósok szerint - Egészség | Femina
  • 5 tipp, ami segít leszokni a dohányzásról | BENU Gyógyszertárak
  • Alultápláltságot jelent.
  • A dohányzásról leszokó személy előnyei