Röviden összefoglalva:

Mik a tünetek a leszokásról. Nikotin egészségügyi hatásai - Budai Egészségközpont

Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Nyugtalanság Szájszárazság Három olyan általános stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes!

Hogyan küzdheti le a megvonási tüneteket?

Érdemes mindig magánál tartani valamilyen folyadékot. Vizet például vihet magával félliteres műanyag palackban is, ami általában elfér akár egy kézitáskában is.

mik a tünetek a leszokásról

Mozgás: Mozogjon, annyit, amennyit csak tud! Mozogjon többet mint szokott. Alvás: Aludjon annyit, amennyit csak megengedhet magának!

Ez történik a szervezetünkkel, ha letesszük a cigit

Vannak javaslataink külön-külön az egyes tünetek kezelésére is. Ingerültség hétig tarthat. Segíthet a séta, a forró fürdő, a relaxáció gyakorlása, valamint a kávé kerülése vagy mennyiségének csökkentése.

mik a tünetek a leszokásról hogyan lehet leszokni a dohányzókról

Álmatlanság Tartózkodjon a koffein tartalmú italoktól este 6 után! Használjon relaxációs technikákat az elalvásnál! Köhögés, száraz torok, orrcsöpögés Igyon sok mik a tünetek a leszokásról Próbáljon ki torokcukorkákat, vagy rágógumit!

mik a tünetek a leszokásról

Rossz lehelet Igyon sok folyadékot, mosson gyakran fogat! A tüdőnek idő kell, míg kitisztul a sok kátránytól. Használjon cukormentes rágógumit!

  1. Karafiáth Orsolya: Élet cigi után — elvonási tünetek
  2. Ez történik a szervezetünkkel, ha letesszük a cigit
  3. Ha van Önnek kérdése, írjon nekünk az   info leszokasambulancia.
  4. Ez történik, ha letesszük a cigit | BENU Gyógyszertárak
  5. Беккер нахмурился.

Székrekedés, puffadás hétig tarthat. Igyon rengeteg folyadékot, egyen rostos ételeket gyümölcs, teljes kiőrlésű gabona!

mik a tünetek a leszokásról hagyja abba a dohányzást sörfű

Kefirbe, joghurtba kevert korpa segíti csökkenteni az étvágyat, és jót tesz a bélműködésnek. Éhség Igyon vizet, vagy alacsony kalóriatartalmú folyadékokat!

Karafiáth Orsolya: Élet cigi után – elvonási tünetek

Unalom Új elfoglaltságok után kell nézni: például könyv- és újságolvasás, keresztrejtvényfejtés, Internetezés, kártyázás, a barátokkal való találkozás vagy telefonálás. Készüljön valamilyen elfoglaltsággal a várakozások idejére!

  • Alultápláltságot jelent.
  • Akik terhesség alatt hirtelen leszoktak a dohányzásról

Levertség esetleg depresszió Keressen magának minél több örömteli elfoglaltságot, találkozzon minél gyakrabban a nemdohányzó barátaival. Jutalmazza meg magát! Fáradtság, kimerültség Szunyókáljon!

Copyright © 2016 Dohányzás leszokást támogató ambulancia

Ne hajtsa magát! Több mozgás és a könnyű tornagyakorlatok is segíthetnek.

Potecz Györgyi Létrehozva: Potecz Györgyi tüdőgyógyász segítségével most a leggyakoribb érveket-kifogásokat vesszük sorra

A  sóvárgással  és a  súlygyarapodás megelőzésével  külön fejezetekben foglalkozunk. Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.