10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz

Hogy hirtelen leszokjon a dohányzásról

Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Nyugtalanság Szájszárazság Három olyan általános stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes!

Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás. Cikkünkben olvashat néhány tanácsot, melyek megkönnyítik búcsúját a cigarettától. Keressen indokokat! Csak az érheti el a célt, és szokhat le a dohányzásról, aki valóban motivált. Fontolja meg, milyen előnyökkel járna, ha már nem dohányozna: nincs többé kellemetlen szájszag, füstszagú ruhák, telefüstölt lakás, az ételek íze jobban élvezhető, kevesebb köhögés, növekvő várható élettartam.

Érdemes mindig magánál tartani valamilyen folyadékot. Vizet például vihet magával félliteres műanyag palackban is, ami általában elfér akár egy kézitáskában is.

hogy hirtelen leszokjon a dohányzásról

Mozgás: Mozogjon, annyit, amennyit csak tud! Mozogjon többet mint szokott. Alvás: Aludjon annyit, amennyit csak megengedhet magának! Vannak javaslataink külön-külön az egyes tünetek kezelésére is.

Hogyan küzdheti le a megvonási tüneteket?

Ingerültség hétig tarthat. Segíthet a séta, a forró fürdő, a relaxáció gyakorlása, valamint a kávé kerülése vagy mennyiségének csökkentése.

  • Hogyan lehet leszokni a carr buy dohányzásról
  • Abbahagyja a dohányzást súlygyarapodás nélkül carr
  • Ha hirtelen leszokni a dohányzásról, hízni fog - kisteherkolcsonzes.hu
  • Az Aspirin® Protect-ről A dohányzásról le lehet szokni!
  • Ízületi fájdalom a dohányzás miatt
  • Fájdalom a dohányzás lenyelésekor

Álmatlanság Tartózkodjon a koffein tartalmú italoktól este 6 után! Használjon relaxációs technikákat az elalvásnál! Köhögés, száraz torok, orrcsöpögés Igyon sok folyadékot!

hogy hirtelen leszokjon a dohányzásról hirtelen abbahagyta a terhes dohányzást

Próbáljon ki torokcukorkákat, vagy rágógumit! Rossz lehelet Igyon sok folyadékot, mosson gyakran fogat!

A tüdőnek idő kell, míg kitisztul a sok kátránytól. Használjon cukormentes rágógumit!

Sütik használata

Székrekedés, puffadás hétig tarthat. Igyon rengeteg folyadékot, egyen rostos ételeket gyümölcs, teljes kiőrlésű gabona!

  • 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz
  • Ne félj leszokni a dohányzásról
  • A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez

Kefirbe, joghurtba kevert korpa segíti csökkenteni az étvágyat, és jót tesz a bélműködésnek. Éhség Igyon vizet, vagy alacsony kalóriatartalmú folyadékokat! Unalom Új elfoglaltságok után kell nézni: például könyv- és újságolvasás, keresztrejtvényfejtés, Internetezés, kártyázás, a barátokkal való találkozás vagy telefonálás. Készüljön valamilyen elfoglaltsággal a hogy hirtelen leszokjon a dohányzásról idejére!

Könnyen leszokni?

Levertség esetleg depresszió Keressen magának minél több örömteli elfoglaltságot, találkozzon minél gyakrabban a nemdohányzó barátaival. Jutalmazza meg magát!

hogy hirtelen leszokjon a dohányzásról a test állapota, amikor hirtelen leszokott a dohányzásról

Fáradtság, kimerültség Szunyókáljon! Ne hajtsa magát!

Röviden összefoglalva:

Több mozgás és a könnyű tornagyakorlatok is segíthetnek. A  sóvárgással  és a  súlygyarapodás megelőzésével hogy hirtelen leszokjon a dohányzásról fejezetekben foglalkozunk.

Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.