2. NAP: a megőrülés - Leszokom a dohányzásról VLOG reventil orrspray vényköteles

Hasznos tippek, akik leszoktak a dohányzásról

Ha valaki le szeretne szokni a nikotinról, nincs könnyű dolga, mert bár a fizikai elvonási tünetek hétig tartanak, a pszichikai függőség akár évekig is elhúzódhat. Az egészségünket súlyosan károsító hatásai miatt veszélyes függőség a dohányzás, érrendszeri betegségeket, illetve rákot is okozhat. A dohányzásról való leszokást több tényező is nehezítheti.

Hasznos tippek a leszokáshoz! Tudom milyen nehéz megszabadulni a dohányzástól, ezért összeszedtem néhány tippet, melyek egy részét olyan emberektől kaptam, akik már sikeresen leszoktak.

5kritikus hiba, amit ne kövess el, ha le akarsz szokni a dohányzásról

Talán neked is hasznos lehet a leszokás utáni időszakban. Készülj fel a leszokásra!

hasznos tippek, akik leszoktak a dohányzásról

Tűzd ki a leszokás napját! Változtasd meg a környezeted: gyűjtsd össze az összes cigarettát, hamutálat az otthonodban, az autóban és a munkahelyen, és szabadulj meg tőlük. Ha volt már sikertelen leszokási kísérleted, emlékezz vissza egy kicsit. Vedd számba, mi segített abban, hogy ne gyújts rá, és mi nem.

5 tipp, ami segít leszokni a dohányzásról

Akaraterő és irányítás Vedd át az irányítást! Ebben segíthet a motivációd, ami miatt szeretnél leszokni.

leszokni a hipnózisról ingyen hogyan lehet leszokni a dohányzásról a videók megtekintéséről

Gondold végig az okokat, hogy miért is akarsz leszokni. Légy határozott, készíts egy listát, hogy akik leszoktak a dohányzásról okok miatt szeretnél leszokni és tedd olyan helyre, ahol mindig láthatod!

2. Ünnepelje meg a leszokást!

Ha csökken a leszokási kedved, a lista segíteni fog megerősíteni. Ugye nem akarod elveszteni a leszokásba eddig belefektetett kemény munkát? Maradj derűlátó, gondolkodj pozitívan Ha csábítást érzel egy cigarettára, gondolj bármi másra, csak a dohányzásra ne — egy finom vacsorára, egy kellemes kirándulásra, egy szép emlékre, a másnapi teendőkre vagy az aznapi eseményekre.

Minél kevesebbet gondolsz a dohányzásra, annál könnyebben megy majd a leszokás. Gondolj magadra úgy mint nem dohányos, és ne úgy, mint ex-dohányos!

Alakíts ki egy új, nagyszerű énképet önmagadról, amelyben a cigaretta már nem kap helyet, lásd magad olyan embernek, aki egy magabiztos, erős és egészséges életű személy, akit nem korlátoz a cigaretta függősége. Kerüld a csábítást és a rágyújtás lehetőségét!

leszokott a dohányzásról, majd megbetegedett hogyan lehet gyorsan leszokni a dohányzásról video

Próbáld meg elkerülni a dohányzásra serkentő szituációkat, kerüld a dohányosok társaságát legalább a kezdeti időszakban. A dohányfüst, a dohányzás észlelése előhozhatja a nikotinéhségét és a dohányzás utáni vágyat. Ne hagyd, hogy egy nehéz nap utáni esti pihenés, vagy egy hosszú hétvége elcsábítson és egy cigaretta lerombolja az addig befektetett kemény munkát.

Egy alkalmi cigaretta csak az elvonási tüneteket erősíti! Kerüld az alkoholfogyasztást. Az ivás csökkenti a gátlásokat, és kevésbé tudsz ellenállni egy szál felkínált cigarettának.

hasznos tippek, akik leszoktak a dohányzásról

Helyettesítsd valamivel a cigarettát Társaságban mindig legyen nálad valami pl. Egy rágógumi vagy cukorka is visszatarthatja a akik leszoktak a dohányzásról utáni vágyat.

A kikapcsolódáshoz nincs szükség cigarettára.

Sütik használata

Vezesd le a feszültséget más módon: vegyél néhány mély levegőt, tarts szünetet, végezz könnyű tornagyakorlatokat. Elsőre nevetségesnek tűnhet, de nem én találtam ki. Sajátíts el hasznos új ismereteket, változtass a szokásaidon A megszokott napi beosztásod, szokásaid hasznos megváltoztatni, hogy ezek ne emlékeztessék arra az időre amikor még hogy azonnal leszoktam a dohányzásról voltál.

A lényeg, hogy ne ugyanott, ahol eddig cigivel tetted. Beszélgess sokat, menj el sétálni vagy foglald el magad sokféle feladattal, munkával, olyan tevékenységgel, amit szívesen csinálst pl. Célszerű ilyenkor új tevékenységet, hobbit vagy valamilyen sportot beiktatni az életvitelbe, mivel sokkal több időd lesz ezután, így olyan dolgokkal is foglalkozhatsz, amit már régóta szerettél volna, de eddig nem volt rá időd. Tervezz minden napra valami élvezeteset.

Extra ajánló

Amikor úgy érzed rá kell gyújtanod, kezdj bele valamibe, ami eltereli a figyelmed. Sose feledd, a rágyújtás gondolata néhány perc alatt elmúlik. Figyelj az étkezésre és mozogj Ha teheted - és miért ne - iktass be könnyed sportolás, mert a testmozgás kellemes időtöltés, segíti a szervezet méregtelenítését, fokozza a vérkeringést, oldja a feszültséget és jobban is fogod érezni magad a bőrödben.

  1. 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz - Tanácsok az otthon a dohányzásról való leszokáshoz
  2. Leszokás a dohányzásról tippek - kisteherkolcsonzes.hu
  3. Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás.
  4. Leszokási tippek 1.
  5. Abbahagyta a dohányzás fordítását
  6. A dohányzásról le lehet szokni!

Elmehetsz sétálni, futni vagy úszni, de akár egy kutyasétáltatás is kiváló lehet ha van rá lehetőségednem utolsó sorban a házi kedvenc is örülni fog neki. Nem túl megterhelő, de annál hatékonyabb mozgásforma a yoga is, nem beszélve a lelki feltöltődésről, amit nyújtani tud.

A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez

Kiváló segítség lehet a leszokás miatt jelentkező feszültség csökkentésére. Ne hagyd, hogy a cigaretta szerepét az étel vegye át. Ha az átlagosnál éhesebbnek érzed magad és félsz a felszedett kilóktólkerüld a magas kalóriatartalmú ételek fogyasztását! Helyette mindig legyen kéznél valamilyen zöldség vagy gyümölcs. Ha akik leszoktak a dohányzásról ezután is éhesnek érzed magad, egy pohár sovány kefirbe, akik leszoktak a dohányzásról joghurtba keverj bele egy púpozott evőkanálnyi érkezési zabkorpát nagyobb élelmiszerboltokban kapható és igyál rá egy pohár vizet.

Ennek minimális a tápértéke, de jóllakottság érzését kelti. Igyál sok folyadékot, lehetőleg vizet vagy gyümölcsleveket, melyek akik leszoktak a dohányzásról segítik a szervezet méregtelenítő folyamatait, ezáltal enyhítik a megvonási tüneteket is.

A dohányzás elhagyásának egyik legjobb mellékhatása, hogy több pénzed lesz. Gyűjtsd össze ezt a pénzt és költsd hasznos dolgokra, de továbbra is magadra.

Most lehetőséged lesz olyan dolgokat is megvenni, amire már régóta vágytál, de eddig drágának találtad, hiszen ez idáig több tízezer forintot költöttél el a havi cigarettázásra.

hasznos tippek, akik leszoktak a dohányzásról

Rossz hangulat vagy depresszió? Nagyon sok olyan módszer áll a rendelkezésre, amellyel javíthatsz hangulatodon. A dohányzás abbahagyásakor jelentkező feszültségnek, rossz hangulatnak a nikotin nem a gyógyszere, hanem az oka.

Könnyen leszokni a dohányzásról - Allen Carr módszer csípő a dohányzástól

Amíg nem dohányoztál, addig Te sem érezted a nikotin kiürülésekor jelentkező kellemetlen sóvárgást, szorongást. Tegyél valamit azért, hogy elkerüld a stresszes helyzeteket, csökkentsd a feszültséget.

dohányzás megelőző intézkedések örökre ingyen leszokni a dohányzásról

Vegyél egy forró fürdőt, mozogj többet, yogázz vagy olvass el egy jó könyvet. Cseppenthetsz nyugtató levendulaolajat is a fürdővízbe vagy a párnádra, mielőtt nyugovóra térsz, ez segít ellazulni. Ne feledd!

1. Keressen indokokat!

Az első cigarettát nem szabad elszívni! Ha egyszer hozzászoktattad a szervezeted a dohányfüsthöz, a nikotinhoz, az örökre emlékezni fog rá, és bármikor képes visszaszokni. Ne kísértsd az ördögöt, legyél határozott, és ne gyújts rá évek múlva sem! Töltsön el örömmel az a jóleső érzés, hogy Neked sikerült.